Toekomst Kwaliteitsmanager
  Kwaliteitsmanagers
 * = alleen voor leden



  homepage   wat doen we?   kwaliteitsmanagers   Home  Email deze pagina  Print deze pagina

De toekomst van de kwaliteitsmanager

De functie van de kwaliteitsmanager verandert. De toegevoegde waarde van de huidige kwaliteitssystemen is in de meeste gevallen gering. Krappe marges, een te beperkte output en actuele ontwikkelingen leiden ertoe dat organisaties behoefte hebben aan vernieuwend en resultaatgericht werken. Hoe kunt u hier als directie op inspelen? En wat betekent dit voor u als kwaliteitsmanager?

Wegens succes tijdens het Kwaliteitscongres van Kluwer vorig jaar, organiseren we deze interactieve workshop nu voor Kwaliteitskring Zeeland leden. We kijken op basis van uw organisatiecultuur en uw persoonlijke vaardigheden welke richting u als kwaliteitsmanager uitgaat om aansluiting te vinden bij de toekomst.

Onderwerpen

  • Welke factoren liggen ten grondslag aan succesvol kwaliteitsmanagement?
  • Hoe positioneer je als onderneming je kwaliteitsmanager in de organisatie?
  • Wat is de rol van de organisatiecultuur in uw onderneming op kwaliteitsmanagement?
  • Welke persoonlijke vaardigheden heeft u obv het kleurenmodel van professor De Caluwé?
  • Hoe kan de nieuwe rol van u als kwaliteitsmanager eruit zien in relatie tot uw vaardigheden?

Voor wie is deze bijeenkomst bedoeld?
De bijeenkomst is interessant voor directie en kwaliteitsmanagers die verantwoordelijk zijn voor het richting geven aan en het uitvoeren van het kwaliteitsbeleid.

Datum: 29 oktober
Aanvang: 14.30 u.

Locatie
HOTEL TERMINUS
STATIONSPLEIN 1
4461 HP GOES
THE NETHERLANDS
TEL: +31 (0)113 23 00 85

Begeleiding
De workshop wordt geleid door Olaf van den Berg. Hij is oprichter en Senior Consultant procesbeheersing bij Q-Consult. Hij heeft De laatste 4 jaar heeft hij bij verschillende bedrijven gewerkt als interim kwaliteitsmanager. De meeste tijd besteedt Olaf als consultant aan het begeleiden van organisaties die verbeteringen op het gebied van kwaliteit, doorlooptijd en kosten doorvoeren. Hij heeft in de afgelopen 20 jaar meer dan 150 ondernemingen hierin ondersteund. De ondersteuning was voornamelijk op het gebied van KAM management (Kwaliteit, Arbo en Milieu). De afgelopen vijf jaar is hij bij meerdere organisaties interim kwaliteitsmanager geweest.

Olaf van den BergNaast vele artikelen over KAM, heeft hij als auteur onder andere bijgedragen aan de publicaties van boeken als “Het kiezen van de ISO certificeerder”, “Hoe tevreden is uw klant?”, “Integratie van Milieu- en Kwaliteitszorg” en “KAM-Management in de praktijk”. Voor de NEN heeft hij meer dan 30 trainingen gegeven over de interpretatie van de ISO 9001 norm. Tevens heeft hij 10 jaar in deeltijd gedoceerd aan de Universiteit Twente op het gebied van kwaliteit en logistiek.

 

.

   Aanmeldingen    Verslag

 

 

Webmaster Christiaan Boland |   Powered by MySQL Copyright © KwaliteitsKring Zeeland